Skoldag

Det känns konstigt att vara tillbaka på skolan idag, varit ledig för länge! Men det blir vardag och det är skönt mycket att göra nu denna vecka och några veckor framöver städning, jobb, skola, läkarbesök och mycket mer. Men allt ska ordna upp sig.
Idag jobbar min kära älskling, är så glad för hans skull hoppas allt går bra. Kommer kännas konstigt att komma hem till en tom lägenhet men då får jag lite städning och tvätt gjort! :)

Just nu funderar jag mycket på vad jag ska bli, vad jag ska gå för utbildning när detta är klart, Psykolog, sjuksköterska, socionom, beteendevetare, kriminolog!? Polis?!? Gaaah, hjälp! Ingen aning!

Har så ont i kroppen, sover så konstigt på nätterna har börjat med något jävligt skumt, jag sover i med händerna/armarna bakom huvudet och med knäna uppåt som om jag ligger på en stand och solar? VARJE NATT, jag kan väl inte drömma och stränder och soliga dagar varje natt? Åhh!
Fast inatt hade jag ju faktiskt mardrömmar om att jag blev jagad av en björn haha. lite läskigt men jag tror jag klara mig undan iaf, sitter ju här så!:) 

Nu ska jag iväg på lektion, man börjar verkligen tänka till på olika saker nu när man pluggar, tex medfött, vad är det som är medfött egentligen? Föds man med all kunskap? Jag är iaf helt säker på vart jag själv står i den frågan, kommer inte kommentera det här men om någon undrar så visst! ;)

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0