SAMBO!

Nu är jag sambo igen och hoppas att det blir annat denna gång eller jag vet att det blir helt annorlunda med min underbara älskling, nu är det bara att ordna upp mer plats för kläder hur nu det ska gå.. (Har bara en garderob med hyllor, jävla skit hsb) Men det ska ordna sig, får hänga upp det mesta!
Sitter med Manne's dator nu i sovrummet känns väldigt konstigt men super duper bra! 

Var ute igår också, var länge sen sist och det var jätte trevlig åt middag på Easten med underbara vänner och underbar pojkvän var jävligt lång kö till buffen dock, och bara jag som skulle ha buffe så när jag hade hämtat maten så hade de andra nästan käkat upp. Haha, men jag var så jävla hungrig efter 45minuters väntan i kön så jag slängde i mig maten på fem röda.
Sedan åkte vi hem till mig och Manne (känns underbart att säga :D ) spelade lite spel och drack lite vin jag och Manne vann på rita & gissa. Mohaha. Men mitt lag förlorade sedan på charader! (satan) har bilder meeen dom är på mobilen och har inte tid att lägga in dom nu:P så dom kommer senare.
Vi gick ut på g3 som vanligt jag sa att jag skulle dansa men som vanligt blev det inget av med det.
Jag spelade Black Jack, gick hem 210kr rikare, faaan va nice!

Oj nu måste jag sluta min man är hungrig ska in i köket och stuva makaroner!

Men hinner snabbt lägga upp en underbar låt som jag kallar för "min och mannes låt" hihi <3
Vi har iofs 2 låtar till men dom får komma i några andra inlägg! :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0