Nu så..

Nu har jag skaffat mig en blogg så jag kan skriva av mig lite!

Sitter nu hemma hos Manne och spelar frågesportspel på datorn det är så jävla svåra frågor och när jag väl kan dem är jag segast på att skriva. Haha.

Imorgon är det jobb 9-21 känns inte så jääävla lockande men får väl tänka på pengarna som alla säger..
I helgen dock händer det mycket, de kommer att renoveras i Manne's lägenhet och då kommer han bo med mig i mååånga veckor han kommer inte få åka tillbaka ^^, mycket saker som ska flyttas eller ja, en dator och barn saker, samt kläder :)

Sen kommer ju också underbara Sarah till Östersund och då ska vi tjejer hitta på något roligt kommer bli helt otroligt bra, hoppas på laser hallen!:)

NU ska jag återgå till spelandet och hoppas på att slå Manne :P

Vill också tacka min kära vän Stella som fixade i ordning min blogg! Puss på re


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0