Kärlek

Kärlek för mig är när det pirrar det i hela kroppen bara jag tänker på honom !kan inte sluta tänka på honom! För andra kanske man mest blir nervös och kallsvettas eller blir smått energiska. En del kanske känner en stilla känsla i magen eller bröstet. En sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.

Jag är oövervinnerlig och jag är världens lyckligaste tjej, för jag har världens underbaraste pojkvän.
Vi bråkar aldrig, är fortfarande nykära och inget kan hindra oss från vår kärlek till varandra!



Det här är Manne världens mest underbaraste kille, just nu bor vi inte tillsammans han har en egen lägenhet på körfältet och jag bor i min trea nere på stan. Men så småningom ska vi flytta ihop (så snart lägenheten som vi suktar efter blir ledig kan bli i morgon eller om 3månader)
Han har en son som heter Liam, sedan sitt förra förhållande. Många tycker säkert de är jätte roligt och mysigt att killen man träffar har barn sedan tidigare men det är inte alltid så, man vet egentligen inte vad man ger sig in på.
Jag vill inte göra för mycket eller för lite och sen är det ju så att jag vet ju hur jag hade varit om jag hade en son och mitt ex träffat en ny tjej. Jag hade ju halshuggit bruden va fan! haha.
Så det är svårt.

Vi har varit tillsammans i 9månader snart, känns som mycket mindre tiden går så fort!
Men när man hör att han nästan kan avsluta mina meningar så vet man att det är längre! :)



Kommentarer
Postat av: pia

Mmm sant! Kärlek är både underbar och jobbig beroende på situationen.Men ni verkar ha det så bra, så ser fram emot att höra om vovve barn och Volvo ;) Kram Pia

2011-01-07 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0