Husdjur

Jag vill så jävla gärna ha ett husdjur! Helst en hund, men ja då är man ju allergisk!
Men har hört att man kan prova och chocka kroppen så man bli immun (på sjukhuset) hade gärna velat prova det och se om det funkar, och manne vill ju så gärna ha en hund (akita)!
Helst av allt skulle jag vilja på typ en bondgård med massa djur, det skulle vara så otroligt mysigt!
Mamma och Pappa har ju katter, och de går ju faktiskt bra men jag är ju inte uppe i dem så värst mycket så det kan ju vara det också men sen är det ju så att jag är så isolerad från djur när jag är i lägenheten så jag blir ju mer allergisk när jag träffar på ett djur.
Men de säger ju också att de finns allergivänliga hundar men de lär väl vara nån golvmopp och de vill ja ju inte ha :P hehe. Inte Manne heller för den delen:P
Men vill verkligen ha ett husdjur!! Åhh!

Mamma och pappa's katter som promt ska vara i badkaret! (kanske var för att Liam jagade dem hela tiden också hehe :)




Kommentarer
Postat av: Evve

JAg är ju ockå allergisk mot hundar men jag har kört på det där att man ska chocka/vänja kroppen och det har funkat för mig! Förut när jag var upp i shawa gick det bra men nu träffas vi inte så mkt och då blir jag allergisk på en gång. Med Wille har det varit samma, först allergisk men inte nu längre då jag varit uppe i han hela tiden!testa vettja!;) skitkul m hundar ju!

2011-01-12 @ 09:14:36
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Evve

Förresten, så tycker jag att det är skitkul att ni har en maaaassa drömmar tillsammans, uppfyll dom!!=) kram

2011-01-12 @ 09:24:33
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0