Haha

Jag skrattar åt dig, jag bryr mig inte, vi bryr oss inte, ingen bryr sig, ge upp!
Men det visste du nog redan!

Nog om det med ett leende på läpparna!

Är hemma ensam.. Hoppas Maggan kommer hit på lite kaffe snart kanske till och med ska en sväng på stan och kika läget, de var ett tag sedan nu, kl 21.00 kommer min kära hem och då har jag säker redan däckat är så otroligt trött men jag ska hinna med att tvätta iaf har jag bestämt mig för.
Manne kommer nog inte få flytta tillbaka nästa gång jag flyttar en sak ifrån denna lägenhet är när vi flyttar till en fyra! :)

Tänkte dela med mig av en låt som får stå för resten av de jag har på hjärtat!:P
Btw, en till låt som vi kallar "min och manne's låt" För mycket i texten stämmer in.




There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that
We're marchin on

You put one foot in front of the other
We move like we ain't got no other
We go where we go we're marchin on
Marchin on


Right Right Right Right Left
Right Right Right Right Left

We're marchin on







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0