Trött bara trött

Nu är jag hemma från skola och jobb, jag kan konstatera att jag är väääldigt trött. Vill helst bara lägga mig i sängen och sova men nu kan jag inte det för det är ett jääävla oliv från grannarna som skulle fixa något jävla avlopp som får det att stinka skit i denna lägenhet också men det skiter väl HSB i!
Men de lär väl sluta 16.00, hoppas iaf på det!

Jag har en sån underbar pojkvän, ni som inte kan läsa de han skriver på facebook kan få ett litet smakprov :)

"En ängel väckte mig i morse. Sen försvann hon bara så där. Jag vet att jag ser denna ägel varje dag, men jag kan inte sluta förundras över hur underbar hon är."

Alltså finns det någon gulligare kille? Förtjänar jag detta? En sak är klar jag kan inte leva utan honom!




Just nu sitter iaf han och äter väldigt onyttig men super god mat och jag håller på att bli tokig! haha.
Så jävla gott men jag ska hålla mig, jag kan klara av det. Jag ska vara nyttig! PUNKT
Om Manne gått ner 10kg sen vi träffades så kan jag med! Men jag fattar inte vad han åt innan för den maten jag har ätit är ju inte direkt nyttig, tycker jag. Men kanske så pass annorlunda att det gör skillnad!
Men det beror väl på vem man bor med också, jag som älskar sallad kan ju säga det att det inte blir mat i detta hus om det inte finns sallad, men förutom sallad tycker jag inte att jag äter så nyttigt? aja..

Ska nog gå och göra mig en nyttig milkshake nu, hihi! :)

Hejs

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är KLART att du förtjänar karln din!!

Du som är såå UNDERBAR!!! <3

2011-01-19 @ 16:21:02
URL: http://celinesmamma.blogspot.com
Postat av: Evve

Klart det gör skillnad! o han har väl aldrig mått så bra som han gör nu heller!=) gick det bra att fixa shakarna?? Hur länge ska du köra?=)

kram

2011-01-19 @ 18:43:42
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo det gör väl det! Ja han säger ju de så.. ^^, :D

Jo det gick bra, men är så jävla tuggsugen så det är inte sant, men de går väl över hungern har börjat släppa men jag tänker fan hela tiden på mat! haha. Men vissa soppor var ju snuskiga! Tänkte om jag skulle börja iaf äta middag nästa vecka, om det kommer fortsätta så här! :P Kram

2011-01-20 @ 12:09:50
Postat av: Evve

Haha, ja alla är inte goda! vilka tyckte du inte om då? jag gillar inte dom varma så mkt... mint-kakao, jordgubb och vanilj är mina favvisar. Men ta ett tuggummi, det gör inge!;)

2011-01-20 @ 21:50:03
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0