Nu är det godnatt

Nu är jag jätte trött har busat med min älskling hela kvällen, i morgon ska jag upp tidigt och koka kaffe (I'M GONNA DO IT!!!) sen kommer mina älskade vänner Henke och Susanne hit och då åker vi iväg på skolan för en sista dag innan helgen!

Kommer snart komma med en underbar nyhet, vågar inte lägga upp den här för då lär det väl bli ett jävla liv! Men många av er lär redan förstå vad det är annars kommer det komma fram! ;D


Imorgon kommer Liam och det kommer bli mysigt ska försöka hinna storstäda och dansa ut julen innan så han slipper vara uppi det.

Annars i helgen kommer lille Tristan och hans fina föräldrar Evve och Krille, vi ska nog hitta på något skojsigt att göra som spela spel, (KORT) denna gång annars vinner bara Manne och jag blir sur, haha!:)




Min underbara älskling //Manne




Men nu ligger min mann (e) i sängen och väntar på mig så ska nog lägga mig nu, Nattsi!

Kommentarer
Postat av: Evve

VAdå, vadå, vadå??? Bebis?;) Snygga kort! Vi ses på söndag!=)

2011-01-14 @ 09:59:51
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du får höra på söndag ;)

2011-01-14 @ 14:07:40
Postat av: Evve

Lägenhet/ radhus/ hus?? ;)

2011-01-14 @ 19:00:44
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0