Hungrig.nu

Nyss kommit hem från skolan och har bänkat mig vid datorn, har kollat runt på lite hus! Finns så otroligt fina hus men det blir nog ett hus efter jag pluggat klart. Ska försöka hitta någon finare lägenhet medans vi väntar, lär nog ändå ska bo där ett bra tag.

Många har trott att min underbara nyhet ska va en liten bebis, men då är ni ute på helt fel spår.
Först ska jag vara gift och när jag väl är det kan ni förbereda er på en liten bebis ;)

Känns inte som jag har så mycket intressanta saker att berätta idag, ska snart iväg på jobbet för att jobba natt så kommer inte träffa Manne förns i morgon eftermiddag efter skolan, känns förjävla surt. Måste bestämma mig för att inte jobba nätter när jag har skola, kommer vara helt slut i morgon eftermiddag men det kanske är bra också så jag kommer i säng i tid! Ska i väg och sola innan jag börjar jobbet idag, det var som länge sen nu och känner att jag behöver det!

Har börjat på med en sak nu också, och vad de är hoppas jag att någon kommer märka snart!! :D

Näe nu håller jag på att svälta ihjäl, ska gå och göra lite kycklingsoppa får se om det kan mätta magen!


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0