Dubstep!

Såg att de var Dupstep på Marité den 5 feb. Som vanligt kommer jag inte kunna gå! :( Så jävla surt, varför ska det vara på fel dagar för? Blir toookig! Men men, hoppas de kommer upp någon annan dag.
Helgen ser iaf packad ut, jobbar fredag natt och sen på lördag är det dop en en av världen sötaste bebisar:)
Men sen är det jobb igen på Söndag. Kommer vara rätt trött känner jag. Men idag är jag pigg som en mört?!
Somna igår klockan 18.00 sov till 08.00 i morse, var nog tillomed för mycket sömn!:P
Är också kattvakt åt Sussie i helgen till en underbart söt kisse miss, har valt att kalla henne "gillinge" myste på som fan med henne ett tag tills de började dyka upp oönskade vita prickar på min kropp, så fick springa och ta allergi medicin så får vänta en stund tills nästa gång att mysa med henne.

Ska nog lägga mig nu och se en film nu, ser här ifrån att Manne redan har somnat fast att jag spelar Dubstep på högsta volym:P Och ska ju tagga inför för morgon dagens skoldag+ natt jobb!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0