Skolan

Är på skolan nu och det är så himla kallt! Sussie är inte här, Henke är inte här. Vart är niii?
Vill åka hem jag nu, ska på stan och fixa lite. Köpa smink ska jag göra! :)  Fotografier, det finns ju nästan inga alls hemma och sen funderar jag på att ev. göra eller köpa en " bebisbok" till Liam för jag tror inte han har någon och det är alltid lika roligt att kika på sen när man blir större. Året har ju gått men minnerna finns kvar :) Och de är bäst att skriva ner det så fort som möjligt.

På torsdag kommer Hsb till oss och ska besikta lägenheten (de va fan på tiden)
blir fan en insändare i tidningen sen alltså, i juni är det vi som flyttar fort som vinden själv!
Mitt ex har ju lite saker kvar i lägenheten, han kom ju som aldig och hämtade grejerna så det har fått vara jag som packat ner skiten och skickat papper och skit, men om han inte kommer och hämtar de som är kvar slänger jag det!

Näe nu ska jag plugga lite mer utveklingspsykologi innan rasten är slut, vi höres!

Och ja vill bara säga de att jag ÄLSKAR DIG MANNE!



Kommentarer
Postat av: åsa

Jag kan komma och hämta grejerna åt han! :)

2011-02-01 @ 15:57:08
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Näe han ska hämta dom själv annars slängs dom . Han ska fan hämta sina egna saker jag rör inte ett finger och jag tror inte du vet vilka saker som är hans ?

2011-02-01 @ 22:26:37
Postat av: Evelina

förlåt men blir bara så irriterad, har plockat ihop alla hans saker förut och skickat papper osv. har fått gjort allt och sen har någon kommit och hämtat de så nu får han hämta dom själv och packa ihop dem själv!

2011-02-02 @ 12:37:05
Postat av: åsa

ja men det är väl lite svårt för han att bara komma och hämta oxå när han bor i Stockholm och inte är uppe så ofta, det är därför jag erbjuder mig att hämta dom :)

2011-02-11 @ 15:14:57
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han har varit i stan ett fler tal gånger!!!!!!

2011-10-18 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0