Långt i mellan varven nu..

Sitter här hemma i mörkret är så lat att jag inte ens orkar tända lampan.
Skandal säger jag bara.

Har varit på stan länge idag, något rekord. Hatar att gå i affärer, men fick åt mig några välbehövda BH'ar iaf.
Mamma var med också, hon köpte en jätte fin duk på indiska. Måste dit jag också någon dag och handla lite fint hem.
Köpte lite kläder till Liam också, en jätte söt liten jacka och några byxor. De börjar bli så varmt nu, skönt värre!

Har köpt oss en ny bil nu, det var välbehövt kan jag bara säga. KOMBI dessutom, nu får de plats lite mer grejer!:)
Jag tror Manne är mest nöjd, han sover nog skönare i denna och sen skippade jag ta med baslådan. Men det känns verkligen att den är borta nu. Usch ljudet försämras *TYSN.

Ny lägenhet!?
Ska iväg och kolla på en lägenhet på Fredag, en fyra, tvåvåningar. "radhus" Skulle så gärna vilja ha den, tänk att få fixa ute på ens egen lilla "gård" ååååh, längtar.
En till bra sak med den lägenheten(radhuset) är att kanske vi kommer bli täta grannar med Mannes syster Evelina och hennes Kristoffer och lilla Tristan :) Hur mysigt skulle inte de va?



Tänkte dela med mig av en otroligt bra låt, kanske har lagt upp den förut?!:P
Han texter är underbara!

Det finns så många möjligheter
Längs den väg jag går
Om jag gör fel blir orättheter
Har bara mig att skylla då att lita på och tro.



Kommentarer
Postat av: evve

Skulle ju va huuur kul somhelst ju!!=) men har ni inte fått svar på den än då? för den är ju borttagen väl? visst var det åttan ni skulle kolla på? hoppas, hoppas, hoppas!

kram

2011-04-12 @ 21:33:26
URL: http://saraevelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaa, skulle vara super! Vi har inte fått svar än, de som är etta och två har inte svarat än.. Så vi får väl se, men det var skabbigt el hur var de ? Kram

2011-04-12 @ 22:46:28
URL: http://nemzero.blogg.se/
Postat av: evve

Aha, okej. Hur lång tid tar det då??Nej alltså det såg bra ut med tapeter och färger och så på nedervåningen, på övre var vi aldrig. Däremot hade dom ju katter till förbannelse men det får dom ju fixa så det är OK när dom flyttar och hönsnätet på baksidan måste dom ju också ta ner. Ni måste ju ta den om ni får den!!!!!=))

2011-04-13 @ 20:57:59
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0