Klövsjö

Är i Klövsjö hos mamma och pappa, känns skönt att få vara hemma lite också men saknar ju såklart min manne.
Idag ska jag fixa facebook till Pappa och Farmor, och försöka lära farmor hur det funkar det är ju ganska svårt kan jag tänka mig.

Länge sen jag var här och skrev men så är det när man har fullt upp, har precis blivit klar med mitt fördjupningsarbete på skolan. Otroligt intressant och hemskt, skrev om sexuella övergrepp mot barn.
Men nu är det klart så det kanske är lugnt några dagar, men nu blir det ju mer jobb då ist:P

Skriver väl något mer någon annan dag nu när jag har mer tid över :).
Jag och Manne var tillsammans i 10månader i går btw. :) Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0