Hård dag..

Idag har det varit en hård dag, upp tidigt sedan långpromenad, skola, jobb har nyss nästan kommit hem och satt mig ner. Imorgon är det skola igen och sen ska jag stoor städa, ska bli otroligt skönt!

Håller på att kolla på lägenheter nu, står på kö på två stycken lägenheter på Arågränd, eller radhus kanske man ska säga. Skulle vara så skönt med lite eget område tills man har råd att bygga sig ett eget hus, kanske inte är de första på schemat när man pluggar och har 8000:- i månaden.. Men de kommer det kommer.
Får se hur det går med dom lägenheterna annars har vi en på havrevägen på lut, dock inte tvåvånging men de funkar nog ändån! :)

Håller på att köpa en ny bil också, en lite större volvo kombi. :) As fin, blir så skönt så man får lite mer plats!:)
Nu ska jag ta mig en snabb dusch och sen krypa till kojs!








Kommentarer
Postat av: evve

Ja, tänk om ni också kunde bo där!! det ligger ju precis mittemot... kram

2011-04-08 @ 09:57:56
URL: http://saraevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0